What's new
Fantasy Football - Footballguys Forums

Welcome to Our Forums. Once you've registered and logged in, you're primed to talk football, among other topics, with the sharpest and most experienced fantasy players on the internet.

***GameBreakers*** IDP Vet Draft (1 Viewer)

LBs:Bulluck, Keith TEN LBVilma, Jonathan NYJ LBLewis, Ray BAL LBUrlacher, Brian CHI LBSharper, Jamie HOU LBSpikes, Takeo BUF LBEdwards, Donnie SDC LBWitherspoon, Will CAR LBFletcher, London BUF LBPeterson, Mike JAC LBWilliams, D.J. DEN LBBarnett, Nick GBP LBPeterson, Julian SFO LBThomas, Zach MIA LBBriggs, Lance CHI LBClark, Danny OAK LBBrooks, Derrick TBB LBBrooking, Keith ATL LBArrington, Lavar WAS LBWilson, Al DEN LBDavis, Andra CLE LBMorgan, Dan CAR LBSuggs, Terrell BAL LBPierce, Antonio NYG LBFarrior, James PIT LBJune, Cato IND LBLehman, Teddy DET LBTrotter, Jeremiah PHI LBHarris, Napoleon MIN LBWatson, Courtney NOS LBBarton, Eric NYJ LBAyodele, Akinola JAC LBSimmons, Brian CIN LBFoley, Steve SDC LBBell, Kendrell KCC LBHartwell, Edgerton BAL LBNguyen, Dat DAL LBKassell, Brad TEN LBSmith, Derek m SFO LBDansby, Karlos ARI LBFujita, Scott KCC LBJohnson, Landon CIN LBSmith, Daryl JAC LBPorter, Joey PIT LBWashington, Marcus WAS LBSimmons, Anthony FA LBThomas, Adalius BAL LBTinoisamoa, Pisa STL LBBruschi, Tedy NEP LBCoakley, Dexter STL LBClaiborne, Chris STL LBPolley, Tommy STL LBKoutouvides, Niko SEA LBWilliams, Demorrio ATL LBUlbrich, Jeff SFO LBHenderson, E.J. MIN LBBailey, Boss DET LBMitchell, Kawika KCC LBWong, Kailee HOU LBHayes, Gerald ARI LBGold, Ian DEN LBGreenwood, Morlon HOU LBFoote, Larry PIT LBThomas, Dontarrious MIN LBBabin, Jason HOU LBCowart, Sam MIN LBThompson, Chaun CLE LBVrabel, Mike NEP LBThornton, David IND LBForeman, Jay FA LBPierce, Terry DEN LBDiggs, Na'il GBP LBFields, Mark CAR LBDraft, Chris ATL LBBoulware, Peter BAL LBHolmes, Earl DET LBBarber, Shawn KCC LBGreen, Barrett NYG LBJames, Bradie DAL LBPeek, Antwan HOU LBSirmon, Peter TEN LBMiller, Caleb CIN LBLewis, Kevin NYG LBHaggans, Clark PIT LBQuarles, Shelton TBB LBKacyvenski, Isaiah SEA LBWebster, Nate CIN LBGodfrey, Randall SDC LBDarling, James ARI LBMarshall, Lemar WAS LBGrant, Cie NOS LBDavis, James DET LBPope, Derrick MIA LBEmmons, Carlos NYG LBBentley, Kevin SEA LBGardner, Gilbert IND LBGreisen, Nick NYG LBMorris, Rob IND LBMcGinest, Willie NEP LBWinborn, Jamie SFO LBSmith, Travian OAK LBColvin, Rosevelt NEP LBCalmus, Rocky TEN LBJohnson, Ted NEP LBMoore, Eddie MIA LBSeau, Junior MIA LBHobson, Victor NYJ LB

 
Safeties:Reed, Edward BAL SPolamalu, Troy PIT STaylor, Sean WAS SWilson, Adrian ARI SBoulware, Michael SEA SWilliams, Madieu CIN SWilliams, Roy DAL SWilson, Gibril NYG SHarrison, Rodney NEP SLewis, Michael PHI SScott, Bryan ATL SSanders, Bob IND SArchuleta, Adam STL SHamlin, Ken SEA SGreen, Michael CHI SColeman, Erik NYJ SKiel, Terrance SDC SWesley, Greg KCC SBrown, Mike CHI SSharper, Darren MIN SDarius, Donovin JAC SWilliams, Tank TEN SJones, Sean CLE SDoss, Michael IND SDemps, Will BAL SDawkins, Brian PHI SKennedy, Kenoy DET SEarl, Glenn HOU SMinter, Mike CAR SKnight, Sammy KCC SSmith, Dwight NOS SMilloy, Lawyer BUF SParrish, Tony SFO SChavous, Corey MIN SThompson, Lamont TEN SAllen, Will TBB SSchweigert, Stuart OAK SPhillips, Jermaine TBB SBellamy, Jay NOS SCarpenter, Dwaine SFO SCrocker, Chris CLE SBowen, Matt WAS SAlexander, Brent NYG SHope, Chris PIT SGriffith, Robert ARI SGrant, Deon JAC SJones, Tebucky MIA SHerring, Kim CIN SRoman, Mark GBP SMcGraw, Jon NYJ SClark, Ryan WAS SWilliams, Shaun NYG SHolt, Terrence DET SLittle, Earl CLE SLewis, Keith SFO SHeard, Ronnie ATL SMarion, Brock DET SLynch, John DEN SGibson, Derrick OAK SScott, Guss NEP S

 
Corners:Robinson, Dunta HOU CBWinfield, Antoine MIN CBTrufant, Marcus SEA CBClements, Nate BUF CBMcGee, Terrence BUF CBBrown, Sheldon PHI CBBarber, Ronde TBB CBGamble, Chris CAR CBButler, Jerametrius STL CBSheppard, Lito PHI CBTillman, Charles CHI CBHall, Deangelo ATL CBWoodson, Charles OAK CBNewman, Terence DAL CBBailey, Champ DEN CBSprings, Shawn WAS CBBly, Dre' DET CBBaxter, Gary CLE CBLucas, Ken CAR CBWilson, Eugene NEP CBBuchanon, Phillip OAK CBAzumah, Jerry CHI CBAllen, Will NYG CBJammer, Quentin SDC CBRolle, Samari BAL CBMcKenzie, Mike NOS CBTownsend, Deshea PIT CBColclough, Ricardo PIT CBMcAlister, Chris BAL CBSmoot, Fred MIN CBMacklin, David ARI CBJames, Tory CIN CBHenry, Anthony DAL CBCarroll, Ahmad GBP CBStarks, Duane NEP CBMathis, Rashean JAC CBFlorence, Drayton SDC CBJefferson, Joseph IND CBWoolfolk, Andre TEN CBJue, Bhawoh SDC CBFisher, Travis STL CBHarper, Nick IND CBHerndon, Kelly DEN CBPoole, Will MIA CBO'Neal, Deltha CIN CBPeterson, William NYG CBWilliams, Brian MIN CBAbraham, Donnie NYJ CBRatliff, Keiwan CIN CB

 
DEs:Peppers, Julius CAR DEGrant, Charles NOS DEFreeney, Dwight IND DEStrahan, Michael NYG DETaylor, Jason MIA DEKerney, Patrick ATL DESchobel, Aaron BUF DEAbraham, John NYJ DEBerry, Bert ARI DEUmenyiora, Osi NYG DESmith, Will NOS DEHall, James DET DEOgunleye, Adewale CHI DESmith, Justin CIN DEGbaja-Biamila, Kabeer GBP DEEllis, Shaun NYJ DEUdeze, Kenechi MIN DERucker, Mike CAR DEHoward, Darren NOS DEKearse, Jevon PHI DEHargrove, Tony STL DERice, Simeon TBB DEHayward, Reggie JAC DELittle, Leonard STL DEWhite, Dewayne TBB DEBrown, Alex CHI DEEllis, Greg DAL DEMathis, Robert IND DEWistrom, Grant SEA DESpires, Greg TBB DEOkeafor, Chike ARI DESeymour, Richard NEP DECarter, Andre SFO DELang, Kenard CLE DEAllen, Jared KCC DEBrock, Raheem IND DEBrayton, Tyler OAK DEDouglas, Marques BAL DEKelsay, Chris BUF DEBurgess, Derrick OAK DEHolliday, Vonnie MIA DESmith, Aaron PIT DEBrown, Courtney FA DECarter, Kevin MIA DEOdom, Antwan TEN DEPryce, Trevor DEN DEKelly, Tommy OAK DESmith, Brady ATL DELaboy, Travis TEN DEThomas, Bryan NYJ DEPhillips, Shaun SDC DEWarren, Ty NEP DESchobel, Bo TEN DEMcDougle, Jerome PHI DEReagor, Montae IND DEEdwards, Kalimba DET DE

 
DTs:Williams, Kevin MIN DTColeman, Rod ATL DTHenderson, John JAC DTRogers, Shaun DET DTGriffin, Cornelius WAS DTDockett, Darnell ARI DTKampman, Aaron GBP DTStroud, Marcus JAC DTHarris, Tommie CHI DTFisher, Bryce SEA DTGregg, Kelly BAL DTWilfork, Vince NEP DTRobertson, Dewayne NYJ DTTubbs, Marcus SEA DTStarks, Randy TEN DTLavalais, Chad ATL DTJenkins, Kris CAR DTWilliams, Pat MIN DTFerguson, Jason DAL DTGlover, La' roi DAL DTWeaver, Anthony BAL DTYoung, Brian NOS DTHaynesworth, Albert TEN DTHovan, Chris MIN DTHampton, Casey PIT DTPickett, Ryan STL DTOlshansky, Igor SDC DT

 

Users who are viewing this thread

Top